Frågor & Svar

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?

Vår leveranstid beräknas ligga mellan 4-8 arbetsdagar. Om det skulle vara något som blir försenat eller som vi haft ett felaktigt lagersaldo så kontaktar vi er via e-post.

VAD KOSTAR FRAKTEN?

Fashionz.se erbjuder fri frakt vid köp över 499:- annars kostar den 59:-. Vid retur så är det du som kund som står för frakten tillbaka. Kom ihåg att returer gäller ENDAST vid obruten förpackning. Kontakta oss på support@fashionz.se om du vill göra retur. 

KAN JAG AVBESTÄLLA/ÄNDRA EN ORDER?

Om du behöver göra någon särskild ändring i din beställning går detta att göra om beställningen ännu inte har skickats. Därför är det extremt viktigt att ni kontaktar oss på Support@fashionz.se snarast möjligt. Vi brukar vara snabba med att behandla beställningar som kommer till oss för att kunden ska få sin(a) vara(or) snarast möjligt.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE!

Var alltid noga med att kontrollera så att er e-postadress stämmer, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Kontakta oss annars på Support@fashionz.se så hjälper vi er. 

HUR KAN JAG RETURNERA EN VARA?

Kontakta oss på Support@fashionz.se när du vill göra retur så hjälper vi dig vidare. Kom ihåg att returer gäller ENDAST vid obruten förpackning!

VAD HÄNDER OM JAG INTE HÄMTAT MITT PAKET?

Det är ytterst viktigt att hämta ut ditt paket, annars godkänns ej returen. Hämta paketet och sedan kontakta oss för att göra retur. Skulle du ändå av någon anledning inte hämtar ut ditt paket kommer den att skickas tillbaka till vårt lager. Och du som kund kommer att stå för returkostnaden.

VAR ÄR MIN BESTÄLLNING?

Om ni inte mottagit er beställning inom 8 arbetsdagar så ber vi er kontakta vår kundservice på support@fashionz.se så att vi kan undersöka vad detta beror på.

KAN JAG SPÅRA MIN LEVERANS?

Ja, sändningsnumret finns i leveransbekräftelsen som skickats till er e-postadress.

FÅR NI PÅFYLLNINGAR PÅ EN SLUTSÅLD VARA?

Söker ni en specifik vara så är ni alltid välkomna att höra av er till vår kundservice så kollar vi gärna upp detta åt er.

KAN NÅGON ANNAN HÄMTA MITT PAKET?

Ja, men då måste budet kunna visa upp er legitimation och sin egen.

ALLA VAROR JAG HADE BESTÄLLT LÅG INTE MED I PAKETET!

Då vårt sortiment är fördelat över flera lager kan din beställning komma i två eller fler leveranser. Dessa kommer inte alltid fram samtidigt till dig, men du får en avisering för varje paket som kommit fram! Ibland kan även fel lagersaldo uppstå och då meddelar vi dig via e-post.

SKICKAR NI TILL ANDRA LÄNDER ÄN SVERIGE?

Nej, i dagsläget skickar vi endast paket inom Sverige.